Saturday, December 13, 2014

Bagaimana saya terjebak dengan biz 1WHP ini....

Assalam semua kepada pembaca setia blog saya ini...
Terima kasih sy ucapkan..
Saya ingin berkongsi di sini..bgmn sy mula terjebak dlm biz 1whp ni..

Pada bulan Nov'13 sy telah berpindah ke BRUNEI kerana mengikut suami ke sana..
Alhamdulillah..rezeki suami sy di sana...so sy pun ikut beliau sbbnya tempat isterikan di sisi suaminya...cehhwahhh..

Menetap di brunei, dn menjaga anak2 sepenuh masa, membuatkan saya tercari2 peluang..
Peluang yg boleh sy dpt income sendiri..
Sbbnya sudah biasa biz dn bekerja selama 15 tahun...so membuatkan sy tak reti diam
Pelbagai biz telah sy buat...MLM, INSURANCE, KONVENSIONAL, SKIM...
Semua sy pernah buat...dan Alhamdulillah..kerana sifat sy yg tak pernah serik..sy bertemu peluang jana income bersama 1whp ni oleh kawan sekolah saya...

Oleh kerana modal yg sgt rendah, maka sy terus mengambil keputusan utk sertai...
Pada mulanya..sy pun mcm kalian..ye ke biz ni boleh jana income yg lumayan..
Tapi bila sy follow je apa yg di ajar..memang betul...THIS IS REAL BIZ & REAL INCOME..

Dan sejak itulah sy terus terjebak dgn biz yg sgt BEST, sgt SIMPLE, sgt SANTAI

1WHP......WE HELP PEOPLE

No comments:

Post a Comment